Natura de prop – Biodiversitat de la Ciutadella

De la mà de diferents instruments òptics ens aproparem als ocells i la botànica que podem trobar al parc de la Ciutadella.

Centre Martorell d’Exposicions Activitats Natura de prop – Biodiversitat de la Ciutadella

Centre Martorell d’Exposicions
Diumenge 14 d'abril de 2024
45 minuts
Públic general. Infants a partir de 7 anys
Activitat gratuïta
Informació i reserves
A/e activitatsmetropolitanes@bcn.cat
Tel. 932562220 (dl. a dv., de 10 a 13 h)
És necessària la reserva prèvia.

La inscripció s'obrirà 10 dies hàbils abans de l'inici de l'activitat i es tancarà el divendres abans del dia de l'activitat, a les 13 h. A partir d'aquest moment no es podran acceptar més inscripcions, ja que el Servei d'Inscripció i Reserves estarà tancat i no podrà gestionar-les.
Només podeu considerar confirmada l'activitat si rebeu un correu de confirmació que us assegura que hi esteu inscrits i us informa del lloc i l'hora de trobada. És molt important que guardeu aquest correu per si cal ensenyar-lo als organitzadors en el moment de fer l'activitat.
Durant les activitats, es poden fer fotos generals per divulgar-les i difondre-les en diferents mitjans (publicacions, portal web, xarxes socials...). En cas que no vulgueu aparèixer en aquestes imatges, us demanem que ho comuniqueu al responsable de l'activitat per tenir-ho en consideració.

Com hi veiem a ull nu? I si utilitzem algun instrument d’observació?

De la mà de diferents instruments òptics ens aproparem a alguns elements de la natura i ens fixarem en detalls que ens ajudaran a fer-nos preguntes i descobertes.

En aquesta ocasió, Natura de prop es desplaça al recentment obert Centre Martorell d’Exposicions on lligarem l’activitat a la biodiversitat del parc de la Ciutadella, concretament en dues temàtiques: la botànica i els ocells.

Ens endinsarem en el món vegetal del parc que acull la nova seu pública del Museu on abunden espècies com l’acàcia, els xiprers, els castanyers d’Índia, les palmeres i els arbres centenaris. Ens fixarem en les seves fulles i fruits. A més a més, a la Ciutadella s’hi han censat més de 100 espècies d’ocells. Us proposem conèixer i observar les seves plomes i les seves construccions.

Més informació: Agenda de l’AMB

Promotors: Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Activitat emmarcada dins del programa del 18è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Una programació plena d’activitats i propostes ben diverses per conèixer i gaudir dels espais metropolitans. Hi trobareu tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, que us descobriran els valors dels parcs, les platges i els rius metropolitans.

Calendari de les activitats del 18è cicle!

Consulteu la informació de les activitats del 18è cicle a la web de l’AMB

• Des de 27-04-2024