ConversesNat

David Bueno, director de la càtedra de Neuroeducació UB-EDU1st, ens explicarà com afecta la interacció sensorial a l’aprenentage, en ocasió de l’exposició “Hi havia una vegada…”. Modera la sessió Núria Jar, periodista especialitzada en ciència i salut.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats ConversesNat

Dijous 12 de gener de 2023
De 18.30 a 20 h
1 hora i 30 minuts
Adults
Conferència-debat
Activitat gratuïta
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
Cal inscripció prèvia a través de l'enllaç superior de "Reserva d'entrades".

Aforament limitat.

Preguem que arribeu amb 15 minuts d'antelació a l'inici de l'activitat.

#ConversesNat: S’aprèn jugant?

Fins a quin punt la interacció sensorial fomenta o pot arribar a emmascarar l’aprenentatge?

Arran de l’exposició temporal Hi havia una vegada…, del Museu de Ciències Naturals de Barcelona, la qual explora la ciència amagada en els contes clàssics infantils com La Caputxeta vermella o Pinotxo, el Museu ha volgut analitzar a fons un tema que moltes vegades es dona per sabut: l’aprenentatge a través del joc. Per reflexionar-hi, el Museu ha convidat, d’una banda, David Bueno, director de la càtedra de Neuroeducació de la Universitat de Barcelona, i de l’altra, ha preguntat a nens i nenes en sortir de visitar l’exposició si hi havien après alguna cosa. Les respostes dels petits visitants s’han enregistrat en vídeo. Amb la conducció de la periodista científica Núria Jar, veurem i analitzarem amb David Bueno aquests vídeos amb les declaracions dels infants.

Ponent:

David Bueno, director de la càtedra de Neuroeducació UB-EDU1st.
+info

Moderadora:

Núria Jar, periodista especialitzada en ciència i salut.
+info

___________________

Lloc: Sala Margalef del Museu de Ciències Naturals de Barcelona (parc del Fòrum, pl. Leonardo da Vinci, 4-5).

Observacions:

. Es convida els participants a arribar al Museu amb antelació per visitar gratuïtament l’exposició Hi havia una vegada… abans del ConversesNat.

. La sessió serà enregistrada i es podrà visualitzar, més endavant, al nostre canal natTV.

Imatge de l’exposició temporal Hi havia una vegada…

• Des de 27-04-2024
  • Fins a 27-04-2024