NiuViu: Dibuixem amb el bosc

Els infants dibuixaran amb pigments naturals que podem trobar al bosc. Adreçat a infants de 4 a 6 anys.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats NiuViu: Dibuixem amb el bosc

Dissabte 19 de novembre de 2022. Torns:
. 16.30 h
. 18 h
1 hora
Famílies amb infants de 4 a 6 anys. Aquesta activitat està especialment concebuda per la franja d'edat esmentada. Preguem que respecteu aquesta limitació d'edat per tal d'afavorir que els infants de les edats indicades puguin insciure-s'hi.
Taller
2,50 € per infant (cada infant ha de venir acompanyat d'un adult)
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
Cal inscripció prèvia de l'infant i de l'adult acompanyant, a través de l'enllaç superior de "Reserva d'entrades", que estarà habilitat a partir del 28 d'octubre.

Preguem que respecteu les edats indicades per a aquesta activitat.

Trieu el torn que desitgeu: 16.30 h / 18 h.

Els usuaris podran fer un màxim de reserves per a 2 infants amb els adults acompanyants corresponents (un per a cada nen/a).

L'hora obligatòria d'arribada de les famílies és 15 minuts abans de l'inici del torn reservat. Si a l'hora de començament de l'activitat els usuaris amb reserva no s'hi han presentat s'oferirà la plaça a les famílies amb llista d'espera.

Aforament per torn: 12 infants més els 12 acompanyants per torn.

Com es deu dibuixar amb una branca? I amb una llavor? D’on surten els colors? Quan dibuixem fem soroll?

En aquest Niu Viu, de la mà de l’Oriol Garriga, descobrirem una altra manera de dibuixar. Sentint l’olor i el tacte dels elements del bosc. Experimentant el color d’origen vegetal i gaudint de l’efecte visual que es genera en el moment de sumar els pigments amb l’aigua.

Acabarem la sessió descobrint que els sons també poden fer dibuixos!

Edats: infants de 4 a 6 anys

El cicle NiuViu és un conjunt d’activitats temàtiques que es fa el tercer dissabte de mes, i que forma part del projecte de Museu que fomenta l’aprenentatge de les ciències naturals des de la primera infància i que reivindica la necessitat de considerar la franja d’edat fins als sis anys com a cabdal en l’estimulació i el foment de les vocacions científiques. Més informació.

• Des de 25-04-2024
  • Fins a 25-04-2024