NiuViu: Quin món de mones! Com ens sentim?

Per la manera d’expressar-se els micos podem pensar que ens hi assemblem? Per a infants de 3 a 6 anys.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats NiuViu: Quin món de mones! Com ens sentim?

Dissabte 17 d'octubre de 2020
. 16.30 h
. 18 h
1 hora
Famílies amb infants de 3 a 6 anys
2,50 € per infant (cada infant ha de venir acompanyat d'un adult)
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
Cal inscripció prèvia a través de l'enllaç superior de "Reserva d'entrades", que s'habilitarà 10 dies abans de l'activitat.

Trieu el torn que desitgeu: 16.30 h / 18 h.

Els usuaris podran fer un màxim de reserves per a 2 infants amb els adults acompanyants corresponents (un per a cada nen/a).

L'hora obligatòria d'arribada de les famílies és 15 minuts abans de l'inici del torn reservat. Si a l'hora de començament de l'activitat els usuaris amb reserva no s'hi han presentat s'oferirà la plaça a les famílies amb llista d'espera.

Aforament per torn: màxim 10 persones, inclosos adults i infants.

Propera sessió del NiuViu:

NiuViu: Un minimón?
De 3 a 6 anys
Dissabte 21 de novembre de 2020, 16.30 h / 18 h

Com s’expressen els micos? Són bons fent teatre?

La seva mirada reflecteix les emocions? Ens hi assemblem?

En aquest NiuViu, explorarem l’expressió del nostre cos per conèixer el primat que portem dins, a partir de diferents recursos teatrals. Amb la col·laboració de l’expert en teatre, Aitor Vinagret.

Per a infants de 3 a 6 anys.

El cicle NiuViu és un conjunt d’activitats temàtiques emmarcades dins del Niu de ciència. Es fa el tercer dissabte de mes.

Aquesta activitat és dins la programació que complementa l’exposició “Micos. Una història de primats”. Podeu consultar aquí l’Agenda “Micos”.

• Des de 19-04-2024
  • Fins a 19-04-2024