Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats

NiuViu: Un minimón?

T’imagines un món en petit? Quins elements en tindria? Com el construiries?

En aquesta sessió de NiuViu, aprofitarem l’interès que mostren els infants pel que troben arran de terra i crearem petits diorames a partir de diferents materials naturals: branquetes, fulles, plomes… Els materials seleccionats ens recordaran un paisatge a escala real, amb els quals intentarem recrear un petit món col·locant-los on cada infant cregui convenient. Podrem crear el nostre propi ecosistema?

Per a infants de 3 a 6 anys.

El cicle NiuViu és un conjunt d’activitats temàtiques emmarcades dins del Niu de ciència. Es fa el tercer dissabte de mes. Aquesta sessió serà l’última d’enguany.

Dissabte 21 de novembre de 2020
. 16.30 h
. 18 h
1 hora
Famílies amb infants de 3 a 6 anys
2,50 € per infant (cada infant ha de venir acompanyat d'un adult)
Cal fer reserva prèvia (a través de l'enllaç de "Reserva d'entrades" quan sigui habilitat).

Trieu el torn que desitgeu: 16 h / 17.30 h.

Els usuaris podran fer un màxim de reserves per a 2 infants amb els adults acompanyants corresponents (un per a cada nen/a).

L'hora obligatòria d'arribada de les famílies és 15 minuts abans de l'inici del torn reservat. Si a l'hora de començament de l'activitat els usuaris amb reserva no s'hi han presentat s'oferirà la plaça a les famílies amb llista d'espera.

Aforament: 12 infants més els 12 acompanyants per torn.