NiuViu: Un minimón?

Amb diferents materials naturals com branquetes, fulles o plomes, intentarem recrear un petit món. Per a infants de 3 a 6 anys.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats NiuViu: Un minimón?

Dissabte 17 d'abril de 2021, dos torns:
. 16.30 h
. 18 h
1 hora
Famílies amb infants de 3 a 6 anys
Taller
2,50 € per infant (cada infant ha de venir acompanyat d'un adult)
Places exhaurides
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
Cal inscripció prèvia a través de l'enllaç superior de "Reserva d'entrades" que s'habilitarà 10 dies abans de la data de l'activitat.

Trieu el torn que desitgeu: 16.30 h / 18 h.

Els usuaris podran fer un màxim de reserves per a 2 infants amb els adults acompanyants corresponents (un per a cada nen/a).

L'hora obl.igatòria d'arribada de les famílies és 15 minuts abans de l'inici del torn reservat. Si a l'hora de començament de l'activitat els usuaris amb reserva no s'hi han presentat s'oferirà la plaça a les famílies amb llista d'espera.

Aforament per torn: màxim 5 infants més els 5 acompanyants.

T’imagines un món en petit? Quins elements en tindria? Com el construiries?

En aquesta sessió de NiuViu, aprofitarem l’interès que mostren els infants pel que troben arran de terra i crearem petits diorames a partir de diferents materials naturals: branquetes, fulles, plomes… Els materials seleccionats ens recordaran un paisatge a escala real, amb els quals intentarem recrear un petit món col·locant-los on cada infant cregui convenient. Podrem crear el nostre propi ecosistema?

Per a infants de 3 a 6 anys.

El cicle NiuViu és un conjunt d’activitats temàtiques emmarcades dins del Niu de ciència que es fa el tercer dissabte de mes.

• Des de 23-04-2024
  • Fins a 23-04-2024