Museum Quiz Summer Tour

3a edició del trivial en equips per a les nits d’estiu. Consulteu el calendari de cada museu. Programació d’estiu.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats Museum Quiz Summer Tour

Dimecres 17 de juliol de 2019
De 21.30 a 23.30 h
2 hores
Majors de 18 anys
Joc
Activitat gratuïta
Places exhaurides
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
És imprescindible fer la reserva prèvia, a l'enllaç superior. No és necessari que us inscriviu a les quatre sessions. Podeu fer la sessions que vulgueu, una o més.

El Museu d’Arqueologia de Catalunya (MAC), el Museu Marítim (MM), el Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona (NAT-MCNB), ens tornem a unir aquest estiu per presentar la 3a edició d’aquesta divertida activitat que consisteix en un trivial per equips.

La cita és els dimecrres a les 21.30 h, del 3 al 24 de juliol.

L’activitat s’inspira en el pub quiz, un concurs de preguntes i respostes per equips que es juga als pubs de Gran Bretanya, amb tant d’èxit que s’ha estès per tot el món.

Regles del joc:

• Els jugadors han de ser majors de 18 anys i han de constituir-se en equips, de 4 a 6 persones.
    Cada equip, identificat pel nom triat pels seus jugadors, es pot apuntar a un, alguns o a totes les sessions dels diferents museus.
  • El joc s’estructura en tres rondes de 10 preguntes.
  • La pregunta la formula el quizmaster, responsable de conduir i animar la sessió, i les respostes han de ser per escrit.
  • El nivell de dificultat serà semblant al trivial, amb preguntes de cultura general i també relacionades amb la temàtica del museu on se celebri la sessió.

Calendari:

Es realitzarà els següents dimecres de juliol, de 21.30 a 23.30 h:

Enguany, tornarem a gaudir de l’actor i humorista Alberte Montes, com a quizmaster.

Hi haurà servei de bar, la recaptació del qual anirà destinat a l’ONG Proactiva Open Arms. El bar servirà únicament begudes (podeu portar un mos).

Patrocina: la Fundació DAMM  Col·labora: L’Institut de Cultura de Barcelona

Activitat dins del programa d’estiu. Altres activitats:

Natura de prop
De 29 juny a l’1 de setembre de 2019:
. Dimarts, dijous i dissabte, d’11 a 14 h
. Diumenges, d’11 a 14 h i de 16 a 19 h

Niu de ciència
Del 29 de juny a l’1 de setembre:
. De dimarts a dissabte, d’11 a 14 h
. Diumenges, d’11 a 14 h i de 16 a 19 h

Pangeica Som Natura
Del 3 de juliol al 30 d’agost de 2019: