Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats

NiuViu: Quanta bellesa!

Què tenen en comú les coses que ens agraden? Per què ens agraden? Quan passegem per la natura, ja sigui per la muntanya, el bosc o la platja, sovint ens aturem. Per què? Hem sentit algun animal? Ens hem entrebancat amb alguna cosa? O potser ens hem aturat perquè hem vist alguna  cosa que ens ha agradat?

De ben segur que moltes persones quan han anat a la natura s’aturen per copsar aquell moment i intentar immortalitzar la bellesa que els envolta. A la natura hi ha un munt de coses precioses que, a vegades, a simple vista no es veuen però si ens parem a mirar… descobrirem petites obres d’art capaces de produir-nos moltes emocions…

En aquesta sessió del NiuViu buscarem la bellesa que ens regala la natura i trobarem la nostra pròpia manera d’expressar-la.

El cicle NiuViu és un conjunt d’activitats temàtiques emmarcades dins del Niu de ciència. Es fa cada segon dissabte de mes.

Properes sessions:

12/10/2019. Les llavors que ens envolten.
Què són les llavors? On les podem trobar? Quants tipus n’hi ha?
De 3 a 6 anys.

09/11/2019. Els contes de la natura.
Els contes i la natura sovint van de la mà per apropar-nos a descobrir molts secrets amagats.
Fins als 3 anys.

14/12/2019. Construccions de la natura.
A la natura trobem veritables joies de l’arquitectura, qui les ha fet? En aquesta sessió ens inspirarem en la natura per fer les nostres creacions.
De 3 a 6 anys.

Dissabte 14 de setembre de 2019
Dos torns: 16.30 h / 18 h
1 hora
Infants de 3 a 6 anys
2,50 € per infant (cada infant ha de venir acompanyat d'un adult)
A/e activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (dl. a dv., de 9 a 13 h)
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
Cal fer reserva prèvia, en el termini dels 10 dies anteriors a l'activitat a l'enllaç indicat, just damunt, a "Reserva d'entrades".

Els usuaris podran fer un màxim de reserves per a 2 infants amb els adults acompanyants corresponents (un per a cada nen).

L'hora obligatòria d'arribada de les famílies és 15 minuts abans de l'inici del torn reservat. Si a l'hora de començament de l'activitat els usuaris amb reserva no s'hi han presentat s'oferirà la plaça a les famílies amb llista d'espera.

Aforament: 10 infants més els 10 acompanyants per torn.