Museum Quiz Summer Tour

2a edició del trivial en equips per a les nits d’estiu. Consulteu el calendari de cada museu. Programació d’estiu.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats Museum Quiz Summer Tour

Dimecres 4 de juliol de 2018
De 21.30 a 23.30 h
2 hores
Majors de 18 anys
Joc
Activitat gratuïta
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
És imprescindible fer la reserva prèvia, a l'enllaç superior. No és necessari que us inscriviu a les cinc sessions. Podeu fer la sessions que vulgueu, una o més.

El Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC), el Museu d’Arqueologia de Catalunya (MAC), el Museu Marítim (MM), el Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona (NAT-MCNB), ens tornem a unir aquest estiu per presentar la 2a edició d’aquesta divertida activitat que consisteix en un trivial per equips. Enguany, es jugarà consecutivament a cada un dels cinc museus, tots els dimecres a la nit, del 27 de juny fins al 25 de juliol. .

L’activitat s’inspira en el pub quiz, un concurs de preguntes i respostes per equips que es juga als pubs de Gran Bretanya, amb tant d’èxit que s’ha estès per tot el món.

Regles del joc:

• Els jugadors han de ser majors de 18 anys i han de constituir-se en equips, de 4 a 6 persones.
    Cada equip, identificat pel nom triat pels seus jugadors, es pot apuntar a un, alguns o a totes les sessions dels diferents museus.
  • El joc s’estructura en tres rondes de 10 preguntes.
  • La pregunta la formula el quizmaster, responsable de conduir i animar la sessió, i les respostes han de ser per escrit.
  • El nivell de dificultat serà semblant al trivial, amb preguntes de cultura general i també relacionades amb la temàtica del museu on se celebri la sessió.
  • Els premis consistiran en entrades gratuïtes per la visita al Museu i:
    • Per als primers classificats: 6 cerveses
    • Per als segons: 4 cerveses
    • Per als tercers: 2 cerveses

Calendari:

Es realitzarà tots els dimecres de juliol, de 21.30 a 23.30 h

• 27 de juny, Museu Marítim de Barcelona (MM)
  • 4 de juliol, Museu de Ciències Naturals de Barcelona (NAT-MCNB)
  • 11 de juliol, Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC)
  • 18 de juliol, Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB)
  • 25 de juliol, Museu d’Arqueologia de Catalunya (MAC)

Enguany, tornarem a gaudir de l’actor i humorista Alberte Montes, com a quizmaster.

Hi haurà servei de bar, la recaptació del qual anirà destinat a entitats del barri, socials i sense ànim de lucre.

També hi haurà una rifa d’objectes “poca-soltes”.

Patrocina: la Fundació DAMM  Col·labora: L’Institut de Cultura de Barcelona

Aquest estiu…

Dins de la Programació d’estiu 2018. Del 26 de juny al 2 de setembre de 2018. Altres propostes:

. Mirades creuades, els dimarts, dijous i dissabtes, dos torns: 11.30 h / 12.45 h

. Pangeica, els dimecres, divendres i diumenges, dos torns: 11.30 h / 12.45 h

. Niu de ciència, de dimarts a diumenge, d’11 a 13.30 h