Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats

NiuViu: Com viatgen les llavors

Què són les llavors? On les podem trobar? Totes són iguals? Com viatgen?

Els nens i nenes observaran i manipularan diverses llavors i descobriran com es dispersen a través del joc. A més, vestiran de tardor el Niu de ciència participant en la seva decoració.

El cicle NiuViu és un conjunt d’activitats temàtiques emmarcades dins del Niu de ciència. Es fa cada segon dissabte de mes.

Properes sessions:

09/11/2019. La natura contada
Els contes i la natura sovint van de la mà per apropar-nos a descobrir molts secrets amagats.
Fins als 3 anys.

14/12/2019. Construccions a la natura
A la natura trobem veritables joies de l’arquitectura, qui les ha fet? En aquesta sessió ens inspirarem en la natura per fer les nostres creacions.
De 3 a 6 anys.

Dissabte 12 d'octubre de 2019
A les 16.30 h
A les 18 h
1 hora
Infants de 3 a 6 anys
2,50 € per infant (cada infant ha de venir acompanyat d'un adult)
Places exhaurides
A/e activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (dl. a dv., de 9 a 13 h)
Places exhaurides! Cal fer reserva prèvia, just damunt, a "Reserva d'entrades".

Els usuaris podran fer un màxim de reserves per a 2 infants amb els adults acompanyants corresponents (un per a cada nen).

L'hora obligatòria d'arribada de les famílies és 15 minuts abans de l'inici del torn reservat. Si a l'hora de començament de l'activitat els usuaris amb reserva no s'hi han presentat s'oferirà la plaça a les famílies amb llista d'espera.

Aforament: 10 infants més els 10 acompanyants per torn.