inNat

Un recorregut comentat per l’interior del Museu per conèixer l’evolució del llibre naturalista i els seus usos. A càrrec de Montserrat Navarro, cap del Centre de Documentació.

Laboratori de Natura Activitats inNat

Laboratori de Natura
Dijous 28 de març de 2019
De 18.30 a 20 h
1 hora i 30 minuts
Públic adult
Itinerari guiat
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
És necessària la inscripció i pagament previs, via l'enllaç superior de "Reserva d'entrades", des del 14 de març, a les 0 h fins al mateix dia de l'activitat, a les 16 h. (si s'escau per completar l'aforament).

Aforament: 20 persones.

Els orígens del Museu i la primera biblioteca especialitzada pública de Catalunya
Visitarem la biblioteca, on, a través dels documents, veurem l’evolució del llibre naturalista i els seus usos.

A càrrec de Montserrat Navarro, cap del Centre de Documentació del Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Lloc: Castell dels Tres Dragons, pg. Picasso, s/n (cantonada amb pg. Pujades), parc de la Ciutadella.

inNat és un cicle de visites guiades que ens convida a descobrir els magatzems on es conserven les col·leccions i els laboratoris on desenvolupen el seu treball els diferents companys i companyes de l’àrea científica.

Per inNat entenem allò que és connatural a un ésser i, un museu no seria un museu si més enllà de les seves exposicions no comptés amb un patrimoni que es custòdia, es conserva, es restaura, es documenta i s’investiga.

Obrim una porta a aquest univers de tasques i perfils professionals que, sovint queden a l’ombra, a les seus científiques del Museu, al parc de la Ciutadella (*).

Ens acompanyeu a conèixer tot allò que es troba sota la punta de l’iceberg?

Properes sessions, 4t dijous de mes, de 18.30 a 20 h, al Castell dels Tres Dragons:

• 25-04-2019. Al Museu també es fa recerca
    S’explicaran algunes de les línies de recerca que es porten a terme. Veurem les trampes utilitzades per capturar mallerengues i cotorres,  per a què es marquen, com mesurem el color del plomatge, com són les gàbies que utilitzem per fer-ne recerca del comportament.
    A càrrec de Joan Carles Senar, cap de Recerca i Publicacions.

(*): En aquesta primera edició totes les visites es desenvoluparan al Castell dels Tres Dragons. Malauradament el Museu Martorell es troba pendent de tasques de condicionament

• Des de 19-04-2024
  • Fins a 19-04-2024