Laboratori de Natura Activitats

inNat

Els orígens del Museu i la primera biblioteca especialitzada pública de Catalunya
Visitarem la biblioteca, on, a través dels documents, veurem l’evolució del llibre naturalista i els seus usos.

A càrrec de Montserrat Navarro, cap del Centre de Documentació del Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Lloc: Castell dels Tres Dragons, pg. Picasso, s/n (cantonada amb pg. Pujades), parc de la Ciutadella.

inNat és un cicle de visites guiades que ens convida a descobrir els magatzems on es conserven les col·leccions i els laboratoris on desenvolupen el seu treball els diferents companys i companyes de l’àrea científica.

Per inNat entenem allò que és connatural a un ésser i, un museu no seria un museu si més enllà de les seves exposicions no comptés amb un patrimoni que es custòdia, es conserva, es restaura, es documenta i s’investiga.

Obrim una porta a aquest univers de tasques i perfils professionals que, sovint queden a l’ombra, a les seus científiques del Museu, al parc de la Ciutadella (*).

Ens acompanyeu a conèixer tot allò que es troba sota la punta de l’iceberg?

Properes sessions, 4t dijous de mes, de 18.30 a 20 h, al Castell dels Tres Dragons:

• 25-04-2019. Al Museu també es fa recerca
    S’explicaran algunes de les línies de recerca que es porten a terme. Veurem les trampes utilitzades per capturar mallerengues i cotorres,  per a què es marquen, com mesurem el color del plomatge, com són les gàbies que utilitzem per fer-ne recerca del comportament.
    A càrrec de Joan Carles Senar, cap de Recerca i Publicacions.

(*): En aquesta primera edició totes les visites es desenvoluparan al Castell dels Tres Dragons. Malauradament el Museu Martorell es troba pendent de tasques de condicionament

Laboratori de Natura
Dijous 28 de març de 2019
De 18.30 a 20 h
1 hora i 30 minuts
Públic adult
Itinerari guiat
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
És necessària la inscripció i pagament previs, via l'enllaç superior de "Reserva d'entrades", des del 14 de març, a les 0 h fins al mateix dia de l'activitat, a les 16 h. (si s'escau per completar l'aforament).

Aforament: 20 persones.