NiuViu: Un món d’éssers vius

Descobrirem els secrets que ens amaga la natura i la seva biodiversitat. De 3 a 6 anys. Festes de Santa Eulàlia

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats NiuViu: Un món d’éssers vius

Dissabte 9 de febrer de 2019
1a. sessió: a les 16.30 h
2a. sessió: a les 18 h
60 minuts
Infants de 3 a 6 anys
Espai de descoberta
2,50 € per infant (cada infant ha de venir acompanyat d'un adult)
Informació i reserves
activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (de dl. a dv., de 10 a 13 h)
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
. És necessària la inscripció prèvia, via l'enllaç superior de "Reserva d'entrades".

. El període d'inscripció per obtenir la reserva comença 10 dies hàbils abans de la data de l'activitat (a partir del 28 de gener i es tancarà el mateix dissabte de l'activitat, a les 14 h, moment a partir del qual les places lliures es posaran a la venda a taquilles.

. Feta la reserva, només es procedirà a la devolució del preu si l'activitat no es realitza per causa imputable a aquest Museu.

. L’hora obligatòria d’arribada de les famílies ha de ser de 15 minuts abans de l'inici de l'activitat; és a dir, d'acord amb el torn triat, a les 16.15 h o a les 17.45 h. En cas contrari, la plaça reservada s'oferirà a taquilles a les familíes interessades.

. Cada infant ha de venir acompanyant d'un adult.

Dins el món dels éssers vius hi ha diversitat de formes, de colors, de mida… És important que hi hagi aquesta varietat? Nosaltres en formem part? Podem viure els uns sense els altres?

Amb la col·laboració de La Central del Circ, descobrirem els secrets que ens amaga la natura i la biodiversitat.

El cicle NiuViu és un conjunt d’activitats temàtiques emmarcades dins del Niu de ciència. Es fa cada segon dissabte de mes.

En aquesta ocasió, l’activitat s’emmarca dins de les Festes de Santa Eulàlia, motiu pel qual el diumenge 10 de febrer serà jornada de portes obertes, amb els següents horaris:

. Museu de Ciències Naturals de Barcelona (parc del Fòrum): de 10 a 20 h

. Jardí Botànic de Barcelona (parc de Montjuïc): de 10 a 18 h

Altres activitats emmarcades dins de les Festes de Santa Eulàlia:

. NatViu: Un món d’éssers vius, dissabte 9 de febrer, torns: 11 h /12.30 h (infants de 7 a 10 anys)

. Visita el Museu amb el conservador, els 7 secrets dels minerals, diumenge 10 de febrer, de 12 a 13 h

• Des de 16-04-2024
  • Fins a 16-04-2024