NiuViu: Ombres que dibuixen

A partir de l’observació de les ombres projectades en una superfície blanca podrem crear criatures i paisatges sorprenents. De 3 a 6 anys.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats NiuViu: Ombres que dibuixen

Dissabte 18 de setembre de 2021
Dos torns:
. 16.30 h
. 18 h
1 hora
Famílies amb infants de 3 a 6 anys. Aquesta activitat està especialment concebuda per la franja d'edat esmentada. Preguem que respecteu aquesta limitació d'edat per tal d'afavorir que els infants de les edats indicades puguin insciure-s'hi.
Taller
2,50 € per infant (cada infant ha de venir acompanyat d'un adult)
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
Cal inscripció prèvia a través de l'enllaç superior de "Reserva d'entrades".

Trieu el torn que desitgeu: 16.30 h / 18 h.

Els usuaris podran fer un màxim de reserves per a 2 infants amb els adults acompanyants corresponents (un per a cada nen/a).

L'hora obligatòria d'arribada de les famílies és 15 minuts abans de l'inici del torn reservat. Si a l'hora de començament de l'activitat els usuaris amb reserva no s'hi han presentat s'oferirà la plaça a les famílies amb llista d'espera.

Aforament per torn: màxim 12 infants més els 12 acompanyants per torn.

T’has fixat alguna vegada en les ombres? Quines formes agafen i com ens inspiren! L’ombra d’una fulla pot recordar a un peix, o una papallona, … les ombres d’unes branques poden ser un bosc o un personatge imaginat. I si juguem a dibuixar amb les ombres?

En aquest ocasió adaptem la proposta de la programació d’estiu “Entre llums i ombres” al públic infantil, per a què els infants, junt amb els adults acompanyants, experimenteu amb les ombres que generen els elements naturals. A partir de l’observació de les ombres projectades en una superfície blanca podrem completar una creació amb materials de dibuix en què el resultat final serà una suma de les ombres i el nostre traç.

Deixant-nos inspirar pel que ens expliquin les ombres… podrem crear criatures i paisatges sorprenents.

Observacions:
. En aquesta activitat cal que utilitzeu el vostre telèfon mòbil per generar la llum apropiada per a l’activitat.
. Cada unitat de convivència disposarà de l’estructura i materials naturals per generar ombres.

El cicle NiuViu és un conjunt d’activitats temàtiques emmarcades dins del Niu de ciència que es fa el tercer dissabte de mes.

• Des de 25-04-2024
  • Fins a 25-04-2024