La primavera sona al Jardí Botànic

Observarem, escoltarem i enregistrarem els sons dels ocells, amb el guiatge d’Eloïsa Matheu, tècnica de la fonoteca del Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Jardí Botànic de Barcelona Activitats La primavera sona al Jardí Botànic

Jardí Botànic de Barcelona
Dissabte 8 de maig de 2021
De 9 a 11 h
2 hores
Públic general major de 14 anys
Taller
Activitat gratuïta amb el preu de l'entrada al Jardí Botànic de Barcelona
Només places per a llista d'espera
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
Cal reserva prèvia a l'enllaç anterior de "Reserva d'entrades".

Sisplau, si feta la reserva, no podeu assistir-hi us preguem que ens ho comuniqueu a: l'a/e activmuseuciencies@bcn.cat o al tel. 932562220, de dilluns a divendres, de 10 a 13 h.

Aforament: 12 persones.

A la primavera, els ocells estan en època de reproducció i molt actius. Les plantes estan en flor i les abelles i altres insectes pol·linitzadors busquen aliment pol·linitzant les flors per tal que segueixi el seu cicle vital. Descobrim els sons de la natura de primavera, gravadora en mà.

I podeu aprofitar per visitar l’exposició temporal Més que abelles. Pol·linitzadors i flors, la vida en joc.

A càrrec d’: Eloïsa Matheu, tècnica de la fonoteca del Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Lloc: Jardí Botànic de Barcelona, c. Dr. Font i Quer, 2, parc de Montjuïc

Observacions: heu de portar auriculars tancats i una targeta micro SD (per si us voleu endur el que graveu)

• Des de 19-04-2024