Petites històries, grans dones

#Museuacasa · Edició virtual d’aquest cicle que aplega diferents contes sobre grans dones de nou museus. Aquest Museu us presenta la història de Biruté Galdikas, especialitzada en primatologia i conservació d’orangutans.

YouTube Activitats Petites històries, grans dones

Del dissabte 23 al diumenge 31 de maig de 2020
De 12 a 12.10 h
10 minuts aproximadament (durada del vídeo)
Famílies amb infants a partir de 5 anys

Nou museus coorganitzem aquest cicle virtual adreçat al públic familiar a través d’un vídeo-conte, on la figura protagonista és una dona relacionada amb el patrimoni de cada un dels museus. El Museu de Ciències Naturals de Barcelona presenta el conte de la vida de l’etòloga Biruté Galdikas, especialitzada en primatologia i conservació dels orangutans.

El cicle virtual abasta 9 vídeos de 9 museus que s’allotjaran a l’aplicació YouTube: Museu Nacional d’Art de Catalunya, Museu d’Arqueologia de CatalunyaMuseu Marítim de Barcelona, Museu Picasso, Museu del Disseny, Fundació Miró, Museu d’Història de Catalunya, Museu d’Esplugues i Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Mitjà: Canal de Youtube “Petites històries, grans dones”

Activitat programada dins del cicle #PetiteshistoriesGransdones

Programa del cicle:

A les 12h,