Com ser peix i no enfonsar-se

Com han desenvolupat els peixos la flotabilitat? Programa de la Setmana de la Ciència.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats Com ser peix i no enfonsar-se

Un cos tendeix a enfonsar-se i un cos lleuger, flota.

Quins mecanismes han desenvolupat els peixos per poder navegar per l’aigua? Com regulen la flotabilitat?

Un espai d’experimentació ens permetrà posar a prova les nostre hipòtesis i treure’n conclusions. Els peixos de l’exposició permanent Planeta Vida ens donaran les pistes per contrastar-les amb les nostres descobertes.

Imatge de ReginaWoelk.

Activitat programada en el marc de la Setmana de la Ciència 2019 (SC19) . Amb motiu de la qual farem portes obertes:

• Al Museu de Ciències Naturals de Barcelona (parc del Fòrum), dissabte 16, de 10 a 19 h i, diumenge 17 de novembre, de 10 a 20 h.
  • Al Jardí Botànic de Barcelona (parc de Montjuïc), dissabte 16 i diumenge 17 de novembre, de 10 a 17 h.

Altres activitats programades dins de la SC19:

• Niu de ciència
    Museu de Ciències Naturals de Barcelona, pl. Leonardo da Vinci, 4-5 (parc del Fòrum)
    Dissabtes 9 i 16 de novembre, d’11 a 14 h / Diumenges 10 i 17 de novembre, d’11 a 14 h i de 16 a 19 h
    Espai d’autodescoberta per a infants fins als 6 anys.
    Reserva presencial a taquilles del Museu el mateix dia de l’activitat.
  • Motxilla per a naturalistes
    Jardí Botànic de Barcelona, c. Font i Quer, 2 (parc de Montjuïc)
    Dissabte 16 de novembre, de 10 a 17 h (activitat disponible tot l’any)
    Recurs autoguiat de descoberta del Jardí. Públic general i familiar (infants a partir de 5 anys).
    Reserva presencial a taquilles del Jardí Botànic de Barcelona.
  • Dones, botànica i genètica
    Residència d’Investigadors, c. Hospital, 64, Barcelona
    Dijous 7 de novembre, de 18.30 a 20.30 h
    Xerrada sobre el reconeixement de la dona en la recerca científica.
    Cal reserva prèvia online.

• Des de 28-04-2024
  • Fins a 28-04-2024