Sessió sobre etnoecologia, homenatge al prof. Pere Montserrat

Dues conferències sobre etnoecologia, en homenatge a Pere Montserrat Recoder.

Institut Botànic de Barcelona Activitats Sessió sobre etnoecologia, homenatge al prof. Pere Montserrat

Institut Botànic de Barcelona
Dijous 27 d'abril de 2017
A les 12 h
Públic general
Activitat gratuïta

Títol: Seminari sobre etnoecologia en homenatge al professor Pere Montserrat Recoder (Mataró, 1918 – Jaca, 2017)

Introducció: Joan Vallès, Grup de Recerca en Biodiversitat i Biosistemàtica Vegetal (GREB), Universitat de Barcelona.

Conferències:

“El profesor Pere Montserrat o la búsqueda de los saberes etnoecológicos a través de las plantas y los paisajes ibéricos”. A càrrec de Luis Villar, Instituto Pirenaico de Ecología (IPE-CSIC), Jaca.

“Etnoecología en los trópicos: biodiversidad, culturas indígenas y conservación. Cambios y retos en la globalización”. A càrrec de Maximilien Gueze, Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals (ICTA), Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra.

Cloenda: a càrrec de Josep M. Montserrat, Jardí Botànic de Barcelona, fill del professor Pere Montserrat.

Lloc: Sala Salvador, de l’Institut Botànic de Barcelona.
Coordenades: 41° 21? 43? N, 2° 09? 38? E

El professor Pere Montserrat al seu despatx de l’Instituto Pirenaico de Jaca. Imatge de Carles Doménec per a la revista Bearn.

Organitza: GREB

• Des de 30-04-2024