NiuViu: Un minimón?

Amb diferents materials naturals com branquetes, fulles o plomes, recrearem un petit món. Per a infants de 4 a 6 anys.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats NiuViu: Un minimón?

Dissabte 15 d'abril de 2023. Torns:
. A les 16.30 h
. A les 18 h
1 hora
Infants de 4 a 6 anys
Espai de descoberta
2,50 € per infant (cada infant ha de venir acompanyat d'un adult)
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
Cal inscripció prèvia de l'infant i de l'adult acompanyant, a través de l'enllaç superior de "Reserva d'entrades", que estarà habilitat 10 dies abans de la data de l'activitat (el dilluns 3 d'abril).

Preguem que respecteu les edats indicades per a aquesta activitat.

Trieu el torn que desitgeu: 16.30 h / 18 h.

Els usuaris podran fer un màxim de reserves per a 2 infants amb els adults acompanyants corresponents (un per a cada nen/a).

L'hora obligatòria d'arribada de les famílies és 15 minuts abans de l'inici del torn reservat. Si a l'hora de començament de l'activitat els usuaris amb reserva no s'hi han presentat s'oferirà la plaça a les famílies amb llista d'espera.

Aforament per torn: 10 infants més els 10 acompanyants per torn.

T’imagines un món en petit? Quins elements tindria? Com el construiries?

En aquesta sessió de NiuViu, aprofitarem l’interès que mostren els infants pel que troben arran de terra i crearem petits diorames a partir de diferents materials naturals: branquetes, fulles, plomes… Els materials seleccionats ens recordaran un paisatge a escala real i, amb ells, intentarem recrear un petit món col·locant-los on cada infant cregui convenient. Podrem crear el nostre propi ecosistema?

Edats: infants de 4 a 6 anys

El cicle NiuViu és un conjunt d’activitats temàtiques que es fa el tercer dissabte de mes, i que forma part del projecte de Museu que fomenta l’aprenentatge de les ciències naturals des de la primera infància i que reivindica la necessitat de considerar la franja d’edat fins als sis anys com a cabdal en l’estimulació i el foment de les vocacions científiques. Més informació.

Properes sessions:

20 de maig de 2023
Estampació floral
Farem estampació japonesa, anomenada Hapa-zome.
De 4 a 6 anys

17 de juny de 2023
Què trobem a la platja?
Observarem de ben a prop la sorra de la platja i descobrirem tot el que s’hi amaga per acabar imaginant com podríem millorar aquest paratge natural tan apreciat.
De 4 a 6 anys

Seguir