Comunicació Actualitat Notícies del MuseuGeneral El Museu participa a la XVIII reunión nacional de directores y responsables de centros de la ciencia y planetarios

23 març 2017

El Museo Elder de la Ciència i la Tecnologia de Las Palmas de Gran Canària ha estat l’amfitrió d’aquesta trobada que s’ha celebrat sota el lema “Ciencia para todos”, amb la col·laboració de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT)  i que ha aplegat 26 institucions nacionals amb 40 participants i 19 ponències.

Clausura de la XVIII Reunión Nacional de directores y responsables de Centros de ciencia y Planetarios. D’esquerre a dreta: Anna Omedes, directora del Museu de Ciències Naturals de Barcelona, José Gilberto Moreno, director del Museo Elder i Ana María Correas del Museo Nacional de Ciencia y Tecnología. A Coruña

Durant tres dies s’han analitzat i treballat quines són les necessitats dels col·lectius d’atenció especial pel que fa a l’oferta que realitzen els museus de ciència, així com compartit experiències i projectes relacionats amb aquesta temàtica. També s’han definit  les línies de treball conjuntes que duran a terme durant els propers mesos per tal els visitants dels Museus puguin tenir itineraris personalitzats en funció del seu perfil.

Lina Ubero, cap de Programes Públics del Museu, ha participat amb una ponència en què ha mostrat quina és la dimensió social del Museu de Ciències Naturals de Barcelona a través de les experiències de la Proximitat, Equitat i Accessibilitat.