Comunicació Actualitat Notícies del MuseuEl llibre del mes 100 curiositats zoològiques

100 curiositats zoològiques

27 febrer 2017

El Centre de Documentació recomana aquest mes:

Martorell, E.; Somssich, G. 100 curiositats zoològiques : del podòmetre de les formigues a les immersions dels catxalots. Valls : Cossetània, 2016. 215 p.

De debò és possible ressuscitar el llegendari llop marsupial de l’illa de Tasmània?, hi ha formigues que “col·laboren” amb les acàcies?, quin és l’origen del gat domèstic o per què les papallones són tan boniques?

llibre100curiositatsportada

El regne animal sempre ha presentat tota mena de curiositats i fenòmens que des de sempre han fascinat la humanitat. El llibre d’Eduard Martorell i Gábor Somssich dóna resposta a aquestes i altres preguntes que, alhora, ens interroguen com a espècie sobre el tracte que donem a la resta d’éssers vius amb els quals compartim el planeta.