Comunicació Actualitat Notícies del MuseuMuseu de Ciències Naturals de Barcelona Portes obertes per Santa Eulàlia

Portes obertes per Santa Eulàlia

11 febrer 2021

Amb motiu de la Festa Major d’hivern de Barcelona (el 12 febrer, Santa Eulàlia) el Museu ofereix entrada gratuïta tot el divendres 12 i dissabte 13 de febrer , tant al Museu al Fòrum com al Jardí Botànic a Montjuïc.

Us proposa visitar les seves exposicions: des de viatjar per la història de la Terra i de la Vida, passejar per totes les mediterrànies del món, o connectar-se amb temes d’actualitat científica i social en l’àmbit de les ciències naturals, contemplant obres d’art inspirades en el món natural.

T’oferim un ampli ventall de possibilitats tant al Museu al Parc del Fòrum com als Jardins Botànics al Parc de Montjuïc.

T’hi esperem!

Exposicions permanents