Motxilla per a naturalistes

Descobreix el Jardí Botànic des de diferents mirades amb la nostra motxilla adaptada a les actuals mesures de prevenció sanitàries.

Jardí Botànic de Barcelona Activitats Motxilla per a naturalistes

Jardí Botànic de Barcelona
Del 30 de juny al 9 de setembre de 2020, dimarts i dimecres
De 17.30 a 19 h
Adapteu-la al vostre ritme
Públic general. Recomanada a partir de 5 anys
Espai de descoberta
Activitat gratuïta amb el preu d'entrada al Jardí Botànic de Barcelona

Ja coneixeu el Jardí Botànic de Barcelona?

Ara és l’ocasió de gaudir d’aquesta seu especial del Museu de Ciències Naturals de Barcelona amb amigues, amics, en família o en solitari, i us proposem de fer-ho d’una manera lúdica i didàctica, i amb les prevencions sanitàries necessàries.

Podem viatjar pel món des del Jardí Botànic? Quants colors hi podem trobar? Voleu descobrir les relacions de les persones amb algunes plantes del Jardí? Quina diversitat de fruits i llavors hi podem trobar? “La Motxilla per a naturalistes” és un recurs del Jardí Botànic que ens ofereix reptes per investigar aquestes preguntes i alhora gaudir de la visita de maneres distintes.

Una educadora us rebrà a l’entrada del Jardí per ajudar-vos a decidir quins reptes trieu i us indicarà com continuar l’activitat de manera autònoma.

Ja veureu… segur que voldreu repetir la visita per provar nous reptes!

• Des de 20-04-2024
  • Fins a 20-04-2024