Compartim col·leccions

#Museuacasa · Participa en un museu virtual on només cal que ens mostris la teva col·lecció, de la tematica que sigui, a través de Twitter o Instagram.

#JoTambéCol·lecciono Activitats Compartim col·leccions

#JoTambéCol·lecciono
Activitat digital permanent · #Museuacasa
Públic general
Exposició

El patrimoni de molts museus del món va tenir l’origen en una col·lecció particular. L’Equip d’Educació del Museu, @MCNBeducacio, us proposa, a escolars i públic general, donar a conèixer la vostra col·lecció, aquella que és tan vostra i que tant us apassiona. Postals, monedes, xapes, segells, minerals, revistes, petxines, ventalls, collarets, clauers, punts de llibre, joguines… qualsevol temàtica s’hi val!

Com la mostrareu? A Twitter o instagram pengeu imatges i/o vídeos de la vostra col·lecció amb el hastag #JoTambéCol·lecciono i, si voleu, podeu mencionar-nos-hi:  @MCNBeducacio i/o @museuciencies, a Twitter i, #museuciencies, a Instagram.

Us animeu a participar? Entre tots i totes construirem un museu virtual!

Aquí trobareu tota la informació: Edunat · Compartim col·leccions

• Des de 19-04-2024