Biomarató · La flora de Collserola

Una ruta botànica guiada per Collserola on identificarem la biodiversitat que hi trobarem i la registrarem a l’aplicació iNaturalist.

Parc de Collserola Activitats Biomarató · La flora de Collserola

Parc de Collserola
Diumenge 19 de maig de 2024
D'11 a 13 h
Públic general
Sortida Naturalista
Activitat gratuïta
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
Cal inscripció prèvia a l'enllaç superior de "Reserva d'entrades".

Aforament: 30 persones adultes més els menors acompanyants (a partir de 10 anys).

Aquesta sortida guiada està inclosa dins de la Biomarató de Flora, un esdeveniment de participació ciutadana, on els participants capten fotografies de plantes mentre aprenen sobre biodiversitat vegetal.

La ruta, d’uns 2 km, passarà per diferents ambients del Parc Natural de Collserola. Amb l’assessorament de personal científic de l’Institut Botànic de Barcelona, aproparem la biodiversitat vegetal als participants mitjançant l’ús de l’aplicació iNaturalist.

El recorregut no presenta dificultats notòries, fet pel qual es pot considerar una activitat apta per a tots els públics.

Punt de trobada: a les 11 h, a la parada del Baixador de Vallvidrera dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), a la pineda que es troba a la sortida de l’estació.

Observacions:
. porteu roba còmoda, calçat adequat, gorra, crema solar i aigua.
. heu d’instal·lar al mòbil, prèviament, l’aplicació iNaturalist (Android i iOS) amb un perfil creat (i bateria al 100%).

Imatge d’arxiu de parcnaturalcollserola.cat

Organitza: Institut Botànic de Barcelona

Col·labora: Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Activitat programada en el marc de la IV Biomaratón de Flora Española de la Sociedad Botánica Española (SEBOT)