Biomarató · La flora silvestre del Jardí

Una ruta botànica guiada per la zona alta del Jardí Botànic de Barcelona on aprendrem a reconèixer diverses espècies de plantes silvestres que hi trobarem i les registrarem amb l’aplicació iNaturalist.

Institut Botànic de Barcelona Activitats Biomarató · La flora silvestre del Jardí

Institut Botànic de Barcelona
Dijous 16 de maig de 2024
D'11 a 13 h
2 hores
Públic general
Sortida Naturalista
Activitat gratuïta
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
Cal inscripció prèvia a l'enllaç superior de "Reserva d'entrades".

Aforament: 30 persones.

Aquesta sortida guiada està inclosa dins de la Biomarató de Flora, un esdeveniment de participació ciutadana, on els participants capten fotografies de plantes mentre aprenen sobre biodiversitat vegetal.

El recorregut resseguirà la zona més elevada del Jardí Botànic, adjacent al passeig de Migdia. En aquesta zona, els participants aprendran a reconèixer diverses espècies de plantes silvestres que creixen per les àrees de prats mitjançant l’ús de l’aplicació iNaturalist.

L’activitat és apta per a gent gran i persones amb problemes de mobilitat ja que l’itinerari no presenta dificultats i el terreny és planer.

El recorregut no presenta dificultats per a persones amb problemes de mobilitat, fet pel qual es pot considerar una activitat apte per a tots els públics, també per a gent gran.

Punt de trobada: Institut Botànic de Barcelona (entrada pel passeig de Migdia cantonada amb carrer Can Valero).

Observacions:
. porteu roba còmoda, calçat adequat, gorra, crema solar i aigua.
. heu d’instal·lar al mòbil, prèviament, l’aplicació iNaturalist (Android i iOS) amb un perfil creat (i bateria al 100%).

Organitza: Institut Botànic de Barcelona

Col·labora: Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Activitat programada en el marc de la IV Biomaratón de Flora Española de la Sociedad Botánica Española (SEBOT)

• Des de 19-05-2024