Projecte Biodiversitat Insecta Collserola

Una sortida guiada per la serra de Collserola per conèixer la diversitat d’insectes que podem trobar al sotabosc mediterrani.

Parc de Collserola Activitats Projecte Biodiversitat Insecta Collserola

Parc de Collserola
Dissabte 13 d'abril de 2024
De 10 a 14 h
4 hores
A partir de 7 anys. Menors acompanyats d'un adult.
Sortida Naturalista
5 € per al públic general (pagament en el moment de la inscripció) / Activitat gratuïta per als socis i sòcies de l'AAMCNB i els seus acompanyants.
Cal inscripció prèvia abans de divendres a les 15h a nbranasv@gmail.com, amb la indicació de:
. Nom de la sortida
. Nom i cognoms de les persones assistents
. Telèfon mòbil i correu electrònic de contacte
. Si sou o no socis o sòcies de l'AAMCNB

En el cas de persones que no siguin sòcies de l'AAMCNB cal ingressar en el moment de la inscripció 5 € a través de transferència bancària al compte corrent: ES95 3025 0001 1014 3354 8694 (Caixa Enginyers). Aforament limitat a 20 persones.

El nostre itinerari ens mostrarà la diversitat d’insectes al sotabosc mediterrani. Pel cor de la serra de Collserola coneixerem el projecte Biodiversitat Insecta Collserola d’estudi dels insectes de l’àrea forestal de Can Balasc, on es troba l’estació biològica del parc.

Al llarg del recorregut que transcorre per l’àrea d’estudi d’aquest projecte, fins al Turó de Can Balasc, veurem alguns mètodes d’observació i mostreig d’artròpodes.

A càrrec de Jorge Mederos, investigador i col·laborador del Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Edat recomanada: a partir de 7 anys. Els menors han d’anar acompanyats d’un adult responsable.

Punt de trobada: estació de Les Planes del FGC (carretera de Vallvidrera).

Observacions:
. Cal portar esmorzar (dinar opcional) i beure. Ens aturarem a fer un ganyip a l’entorn de l’estació biològica de Can Balasc.
. Tingueu en compte les condicions climatològiques i porteu aigua i l’equipament adequat: roba discreta, impermeable, calçat còmode, barret i protector solar.
. Es recomana portar llibreta de camp, guies i els instruments que vulgueu (càmera, binocles, telescopi terrestre o lupa).

Més informació: pàgina web de l’AAMCNB

Organitza: Associació d’Amics del Museu de Ciències Naturals de Barcelona (AAMCNB)

Col·labora: Museu de Ciències Naturals de Barcelona

• Des de 27-04-2024