SignemMuseus

Visita guiada inclusiva per a persones sordes, també oberta a persones oïdores, a les espècies vegetals mediterrànies del món del Jardí Botànic.

Jardí Botànic de Barcelona Activitats SignemMuseus

Jardí Botànic de Barcelona
Diumenge 14 d'abril de 2024
11 a 13 h
2 hores
Persones sordes i també oïdores
Itinerari guiat
Activitat gratuïta
Informació i reserves
signemmuseus@gmail.com
Cal inscripció prèvia.
Aforament: 20 persones.

SignemMuseus és un projecte d’accessibilitat inversa, que ofereix visites guiades inclusives realitzades per persones sordes signants en Llengua de Signes Catalana (LSC).

El projecte té com a singularitat la centralitat i protagonisme de les persones sordes en el seu desenvolupament, com a mediadores i guies, tot fent un pas enllá de la mera traducció de textos escrits per mitjà d’intèrprets. També els acompanya un intèrpret que hi posarà veu perquè persones oïdores puguin seguir les visites, a més de facilitar la lectura labial a persones sordes oralistes.

El Museu de Ciències Naturals de Barcelona s’hi afegeix a la llista de museus visitables oferint una visita a les mediterrànies del món del Jardí Botànic de Barcelona.

Lloc: Jardí Botànic de Barcelona, c. Dr. Font i Quer, 2

• Des de 27-07-2024