X Trobada Francesc Español

Trobada pública de les persones col·laboradores del Museu per visibilitzar i explicar la seva feina i els resultats que n’han obtingut.

Castell dels Tres Dragons Activitats X Trobada Francesc Español

Castell dels Tres Dragons
Dissabte 25 de març de 2023
De 9 a 14 h
5 hores
Socis de l'AAMCNB i públic en general
Jornada tècnica
Activitat gratuïta
Informació i reserves
bcaballerolo@bcn.cat
Cal inscripció prèvia.
Aforament: 50 persones.

L’any 1999 es va celebrar la I Trobada de col·laboradors Francesc Español inspirada en els antecedents històrics de reunions que va conduir el propi Francesc Español. El propòsit d’aquestes trobades té un doble vessant: escoltar i compartir.

Enguany, celebrarem la X edició d’una jornada on les persones que col·laboren en projectes del Museu exposaran les motivacions i els resultats obtinguts de la seva participació. Estan previsites més de deu intervencions, entre presentacions orals i pòsters.

L’intercanvi i el descobriment d’experiències és la raó principal d’aquesta trobada bianual, d’accés públic i gratuït.

Lloc: sala d’actes  del Castell des Tres Dragons, pg. Picasso, s/n (cantonada amb pg. Pujades), parc de la Ciutadella.

Imatge: Arxiu Francesc Vallhonrat.

Organitza: AAMCNB (Associació d’Amics del Museu de Ciències Naturals de Barcelona).

• Des de 23-04-2024
  • Fins a 23-04-2024