Museum Quiz Summer Tour

Un trivial per equips, a la seu de quatre museus de la ciutat, els dimecres del 6 al 27 de juliol, amb preguntes relacionades amb la temàtica de cada un dels museus. Fes equip i vine a jugar!

Centre de Cultura Contemporània de Barcelona Activitats Museum Quiz Summer Tour

Centre de Cultura Contemporània de Barcelona
Totes les sessions:
6 de juliol, MAC, de 21.30 a 23.30 h --> Aquesta sessió ha estat anul·lada!
13 de juliol, JBB, de 21 a 23 h
20 de juliol, MMB, de 21 a 23 h
27 de juliol, CCCB, de 21 a 23 h
2 hores
Majors de 18 anys. Grups que formin un equip de 4 a 6 persones.
Joc
Activitat gratuïta
Places exhaurides
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
Per participar-hi, cal apuntar-se en equip (entre 4 i 6 persones) a l'enllaç anterior de "Reserva d'entrades" que s'habilitarà a partir del dilluns 7 de juny.
Cada equip ha d'indicar un nom que el representi, i es pot apuntar a una o dues sessions.

El Museu d’Arqueologia de Catalunya (MAC), el Jardí Botànic de Barcelona ·MCNB (JBB), el Museu Marítim de Barcelona (MM)  el Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) es tornen a unir aquest estiu per presentar la sisena edició del Museum Quiz Summer Tour.

Es tracta d’un trivial per equips que es jugarà, consecutivament, a cada un dels quatre museus participants, cada dimecres, des del 6 de juliol fins al 27 de juliol, de 21 a 23 h. Tota la recaptació anirà destinada a l’ONG Proactiva Open Arms.

Aquest concurs s’inspira en el pub quiz, originari dels pubs de Gran Bretanya, on els jugadors dels diferents equips han de respondre una bateria de preguntes. Els quatre museus de la ciutat organitzadors han adaptat el joc de manera que es desenvoluparà en tres rondes de deu preguntes i respostes d’un nivell equiparable al trivial i que algunes d’elles faran referència a la temàtica pròpia de cada un dels museus. Les preguntes, que s’han de respondre per escrit, les formular el quizmaster, responsable de conduir i anirmar una sessió que transcorre en un ambient distès, amb servei de bar.

Com podeu participar?
Cal ser major de 18 anys, apuntar-se en equip (mínim de 4 i màxim de 6 persones) i tenir ganes de passar-s’ho bé i viure la màgia dels museus a la nit.
Cada grup ha de tenir el seu nom d’equip, i es pot apuntar a una o dues sessions. És imprescindible la inscripció prèvia a través de l’enllaç següent: https://forms.gle/jpzC36wBzoFRWMn37, que estarà habilitat a partir del dimarts 7 de juny.

Quizmaster: com en anteriors edicions, Alberte Montes, actor i humorista.

Patrocini: Fundació DAMM

Programa, dimecres de juliol:
. 6 de juliol, de 21.30 a 23.30 h, Museu d’Arqueologia de Catalunya –> Aquesta sessió ha estat anul·lada!
. 13 de juliol, de 21 a 23 h, al Jardí Botànic de Barcelona
. 20 de juliol, de 21 a 23 h, Museu Marítim de Barcelona