Creació i Museus

Dins de la programació d’El Grec 2022, us presentem la creació El parc de la companyia Obskené / Teatre Tantarantana, una successió de trobades atzaroses entre desconeguts, de converses íntimes i de coincidències.

Jardí Botànic Històric Activitats Creació i Museus

Jardí Botànic Històric
Divendres 1 de juliol de 2022
De 19 a 20 h
1 hora
Adults
Art escènica
Activitat gratuïta
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
Cal reserva prèvia a l'enllaç superior de "Reserva d'entrades" que s'obrirà a partir del dilluns 20 de juny, a les 10 h.

El parc és un projecte d’investigació de la companyia Obskené que esdevé una reivindicació dramatúrgica de l’espai públic com a indret de trobada entre persones desconegudes. Pren el paisatge tal com és, i habita l’espai on té lloc el que és real i el transforma, per uns moments, en una ficció del que és inesperat. Mescla el que és quotidià amb el que resulta extraordinari per donar pas a un univers femení que posa el món en perspectiva.

Amb el so d’un programa de ràdio com a fil conductor, el muntatge presenta una desena de trobades atzaroses entre desconegudes, mentre el públic és testimoni d’una successió de converses íntimes i úniques, de coincidències i atzars. Una dona gran que encara creu en l’amor romàntic, una artista famosa, una noia que corre… De dues en dues, les protagonistes es troben inesperadament i comparteixen uns instants de les seves vides. Són una multitud d’encontres cadascun dels quals obre l’horitzó d’una possible nova relació. Els espectadors, com els ocells del parc, són testimonis d’una successió de converses íntimes i úniques, de coincidències i atzars. Com a escenaris, els parcs, les places o qualsevol espai públic urbà que possibiliti la trobada fortuïta.

Una coproducció del Teatre Tantarantana i el Museu de Ciències Naturals.

Creació: Obskené / Teatre Tantarantna
Idea original i direcció:
Ricard Soler Mallol
Dramatúrgia textual: Eva Redondo
Interpretació: Mireia Illamola, Teresa Vallicrosa
Veu en off: Eva Redondo
Ajudanta de direcció: Inés García- Pertierra
Tècnic de so (per confirmar):Adrià Pinar
Producció executiva: Teresa Petit

Més informació:
Teatre Tantarantana
El Grec 2022

El projecte de Creació i Museus neix fruit del maridatge entre fàbriques de creació i museus en al marc del Festival Grec de Barcelona. Aquesta relació entre fàbriques de creació i museus ens ofereix la possibilitat de veure la creació de propostes artístiques de companyies en residència en espais museístics molt interessants on les peces prenen una força singular.

• Des de 26-04-2024
  • Fins a 26-04-2024