LIFE medCLIFFS

Parlarem d’aquest projecte de la Unió Europea en la seva dimensió de participació ciutadana per la prevenció i control de la propagació d’espècies invasores als penya-segats mediterranis. A càrrec de la investigadora Sònia Garcia i la conservadora Neus Nualart.

Institut Botànic de Barcelona Activitats LIFE medCLIFFS

Institut Botànic de Barcelona
Dijous 19 de maig de 2022
De 12 a 14 h
2 hores (conferència de 30-45 minuts, seguit de torn de preguntes)
Públic expert i universitari, obert també al públic general interessat
Activitat gratuïta
Informació i reserves
infoibb@ibb.csic.es
No cal inscripció prèvia

LIFE medCLIFFS és un projecte del Programa LIFE de la Unió Europea i es desenvolupa a l’àrea litoral de la Costa Brava i del Cap de Creus.

L’objectiu principal és millorar la gestió de les plantes invasores que amenacen la diversitat florística dels penya-segats mediterranis, un dels hàbitats més afectats per aquesta problemàtica. En aquest seminari explicarem les accions principals del projecte, i posarem l’èmfasi en la participació ciutadana com a eina per la prevenció i control de la propagació d’espècies invasores.

Ponent: Sònia Garcia i Neus Nualart, Institut Botànic de Barcelona.

Idioma vehicular: català

Lloc: Sala Salvador, Institut Botànic de Barcelona (IBB)
Passeig del Migdia, s/n (cantonada amb c/ Can Valero), parc de Montjuïc

Com arribar-hi:
Bus: 150, des de plaça Espanya.
Metro: L1 i L3 (parada Espanya). Des de plaça Espanya cal agafar l’autobús 150 o caminar 35 minuts pujant les escales mecàniques.
Funicular de Montjuïc, connectat amb les línies L3 i L2 del Metro. Cal caminar 15 minuts.
Automòbil: pàrquing propi per a les persones assistents.
Geolocalització: -41º21’43.55’’ N, 02º09’38.64’’ E

Cicle de seminaris de l’IBB

Organitza: IBB

• Des de 19-04-2024