Paisatges sonors de Sabah

Aproximació bioacústica a la biodiversitat d’aquesta selva de Borneo. A càrrec de Eloïsa Matheu, responsable de la fonoteca del Museu de Ciències Naturals de Barcelona i Francesc Llimona, biòleg del Consorci del parc de Collserola

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats Paisatges sonors de Sabah

Dijous 9 de desembre de 2021
De 18.30 a 20 h
1 hora i 30 minuts
Públic general, a partir de 12 anys
Conferència-debat
Activitat gratuïta
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
Reserva prèvia a l'enllaç superior de "Reserva d'entrades", amb l'opció (si no s'omple l'aforament) de reserva al taulell d'informació del Museu, el mateix dia de l'activitat.

En aquests anys les grans extensions de selva primària s’han vist enormement reduïdes. Les clapes que es mantenen sota diferents figures de protecció hostatgen un esclat de vida. Més enllà de l’observació visual, l’escolta conscient del paisatge sonor ens permet endinsar-nos en la biodiversitat d’aquestes darreres selves.

Una xerrada que us aproximarà des de la bioacústica a la biodiversitat de les selves de Borneo (Sabah, més concretament), una regió de Malàisia al nord de la illa de Borneo.

A càrrec d’ Eloïsa Matheu, de la fonoteca del Museu de Ciències Naturals de Barcelona (MCNB) i Francesc Llimona, biòleg de l’Estació Biològica del Parc Natural de la Serra de Collserola. Presenta Joan Carles Senar, cap de recerca del MCNB.

Lloc: sala d’actes Ramon Margalef del Museu de Ciències Naturals de Barcelona, pl. Leonardo da Vinci, 4-5. Com arribar-hi

Organitza: AAMCNB (Associació d’Amics del Museu de Ciències Naturals de Barcelona).

Col·labora: Museu de Ciències Naturals de Barcelona

• Des de 24-04-2024