Sons de la natura

Observarem, escoltarem i enregistrarem el sons de la natura de tardor, amb el guiatge d’Eloïsa Matheu, tècnica de la fonoteca del Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Jardí Botànic de Barcelona Activitats Sons de la natura

Jardí Botànic de Barcelona
Dissabte 13 de novembre de 2021
De 10 a 12 h
2 hores
Públic general major de 14 anys
Activitat gratuïta amb el preu de l'entrada al Jardí Botànic de Barcelona
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
Cal reserva prèvia a l'enllaç anterior de "Reserva d'entrades".

Sisplau, si feta la reserva, no podeu assistir-hi us preguem que ens ho comuniqueu a: l'a/e activmuseuciencies@bcn.cat o al tel. 932562220, de dilluns a divendres, de 10 a 13 h.

Aforament: 16 persones.

L'activitat és realitzarà a la zona del prat, front a l'edifici de l'Institut Botànic, això implica que hi ha entre 10-20 minuts caminant des de l'entrada per taquilles del Jardí Botànic.

A la tardor, els ocells estan força actius després de la pausa estival. A més, és època de migració i alguns ocells del nord d’Europa s’aturen a casa nostra en el seu camí cap a les regions africanes on passaran l’hivern. I, si no fa fred, encara estarem a temps d’observar, escoltar i enregistrar el brunzit de les abelles i altres insectes. Tot, gravadora en mà.

A càrrec d’: Eloïsa Matheu, tècnica de la fonoteca del Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Lloc: Jardí Botànic de Barcelona, c. Dr. Font i Quer, 2, parc de Montjuïc

Observacions: heu de portar auriculars, preferiblement tancats (de diadema), amb connexió mini-jack i una targeta micro SD (per si us voleu endur el que graveu).

Imatge de brigittewitt2.

• Des de 23-04-2024