Barcelona dibuixa

La festa del dibuix, amb un taller artístic sobre fruites i hortalisses de tardor, a càrrec de Raquel Arnaiz.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats Barcelona dibuixa

Diumenge 24 d'octubre de 2021. Torns:
D'11 a 11.45 h
De 12 a 12.45 h
De 13 a 13.45 h
De 14 a 14.45 h
De 16 a 16.45 h
De 17 a 17.45 h
De 18 a 18.45 h
45 minuts
Públic general
Festa ciutadana, Taller
Activitat gratuïta
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
Inscripcions a l'enllaç anterior de "Reserva d'entrades", a partir del 14 d'octubre, a les 17 h.

El #BarcelonaDibuixa, la festa del dibuix, és una jornada impulsada pel Museu Picasso de Barcelona en què artistes, il·lustradors, arquitectes i dissenyadors, entre d’altres, tant de reconeguts com d’emergents, proposen divertits tallers per a tothom que vulgui experimentar, de manera lliure, espontània i gratuïta, en el món del dibuix.

Aquest Museu s’incorpora a la iniciativa amb el taller:

Com creix el que mengem? L’hort de tardor: de fulla a full
A càrrec de: Raquel Arnaiz Vargas.

Tenim la imatge d’un hort i de les hortalisses que s’hi poden collir, però, com són les plantes senceres? Què hi ha sota terra a una carxofera? Ens imaginem les arrels de les carbasses? Com són les tiges d’una remolatxa? Diferenciem una pebrotera d’una tomaquera? I, de quina manera han crescut des del brot inicial?
Us proposem construir un flipbook amb dibuixos de format petit, representant el cicle de vida de fruites i hortalisses de tardor, a partir d’una inspiradora parada que trobareu al Museu.

Lloc: aula 1, Museu de Ciències Naturals de Barcelona (pl. Leonardo da Vinci, 4-5)

Organitza: Museu Picasso de Barcelona i Institut de Cultura de l’Ajuntament de Barcelona.

Més informació: https://www.barcelona.cat/barcelonadibuixa
Xarxes: #BarcelonaDibuixa