Open House

Vine a descobrir el Terrat Viu, un espai verd experimental de vegetació adaptada a la proximitat del mar, dins de la jornada del festival de l’arquitectura.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats Open House

Dissabte 23 d'octubre de 2021
De 10 a 19 h. La primera visita començarà a les 10 h i l'última a les 18.30 h.
30 minuts
Públic general
Espai de descoberta
Activitat gratuïta
La reserva per la visita d'aquesta activitat és presencial per ordre d'arribada, el mateix dia de l'activitat.

Aforament: 15 persones, en cada torn, de 30 minuts.

El Museu de les Ciències Naturals de Barcelona complementa el seu discurs amb la construcció de 7.100 m² de coberta verda silvestre: un espai experimental per conèixer les espècies més adients per a cobertes i terrats sostenibles a la ciutat, organitzat en tres prats i tres llacunes silvestres d’aigua dolça adaptades al clima mediterrani.

La realització del Terrat Viu ha suposat el condicionament i la impermeabilització de la coberta original de l’edifici (concebuda originalment com una gran extensió d’aigua), i forma part de l’estratègia de la ciutat per incrementar-ne el verd (Barcelona és una ciutat compacta i densa amb un dèficit d’espais verds). L’augment de cobertes verdes a Barcelona ajudarà a millorar la qualitat de vida de les persones i fer una ciutat més habitable, saludable, sostenible, autosuficient i resilient.

Activitat de visita lliure emmarcada dins del 48H Open House Barcelona, festival gratuït de l’arquitectura que ofereix 270 activitats en 7 ciutats.

• Des de 25-04-2024
  • Fins a 25-04-2024