La piuladissa de la tardor

Una oportunitat per passejar pel Jardí Botànic i aprendre a identificar els diferents ocells que hi habiten. Si podeu porteu prismàtics!

Jardí Botànic de Barcelona Activitats La piuladissa de la tardor

Jardí Botànic de Barcelona
Dissabte 1 d'octubre de 2022
De 18 a 19.30 h
1 hora
Públic general. A partir de 7 anys
Itinerari guiat
Activitat gratuïta
Places exhaurides
Informació i reserves
A/e activitatsmetropolitanes@bcn.cat
Tel. 932562220 (dl. a dv., de 10 a 13 h)
Es necessària la reserva prèvia.
Aforament: 25 places.

Durant les activitats es poden fer fotos generals per a la divulgació i la difusió de les nostres activitats en diferents mitjans (publicacions, portal web, xarxes socials...). En cas que no vulgueu aparèixer en aquestes imatges, us demanem que ho comuniqueu al responsable de l’activitat per tenir-ho en consideració.

El Jardí Botànic ens permet observar una gran diversitat d’ocells però… com els observem? Com els identifiquem? Quines són les millors èpoques de l’any per a fer-ho?

Coneixerem els ocells que habiten el Jardí de la mà d’un ornitòleg.

Observacions: porteu prismàtics si en teniu.

Activitat accessible a mobilitat reduïda

Lloc: Jardí Botànic de Barcelona, carrer Doctor Font i Quer, 2, parc de Montjuïc, Barcelona
Punt de trobada: taquilles del Jardí Botànic (a les 18 h)
Coordenades: N.  41.362072 E.  2.157583
Com arribar-hi

A càrrec de: monitoratge d’UdICO, Unitat de Divulgació de la Ciència i els Ocells. Institut Català d’Ornitologia.

Promotors: Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Activitat emmarcada dins del programa del 16è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

• Des de 25-04-2024
  • Fins a 25-04-2024