La piuladissa de la tardor

Una oportunitat per passejar pel Jardí Botànic i aprendre a identificar els diferents ocells que hi habiten. Si podeu porteu prismàtics!

Jardí Botànic de Barcelona Activitats La piuladissa de la tardor

El Jardí Botànic ens permet observar una gran diversitat d’ocells però… com els observem? Com els identifiquem? Quines són les millors èpoques de l’any per a fer-ho?

Coneixerem els ocells que habiten el Jardí de la mà d’un ornitòleg.

Observacions: porteu prismàtics si en teniu.

Activitat accessible a mobilitat reduïda

Lloc: Jardí Botànic de Barcelona, carrer del Dr. Font i Quer, 2-4, Barcelona
Coordenades GPS: N.  41.362072 E.  2.157583
Punt de trobada: taquilles del Jardí Botànic

A càrrec dUdICO-Unitat de Divulgació i Formació.

Organitzadors: Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Activitat emmarcada dins del programa del 15è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans organitzat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

El Calendari de les activitats programades del Cicle ha sofert nombroses modificacions a causa de la crisi sanitària provocada per la Covid-19. Podeu fer la consulta actualitzada al següent enllaç: Consulta actualitzada de totes les activitats del Cicle

Una programació plena d’activitats i propostes ben diverses per conèixer i gaudir dels espais metropolitans. Hi trobareu tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, que us descobriran els valors dels parcs, les platges i els rius metropolitans.