Museu de Mollfulleda

Coneix la col·lecció de minerals d’aquest museu d’Arenys de Mar, de la mà de Marc Campeny, conservador de Mineralogia del Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Museu de Mollfulleda Activitats Museu de Mollfulleda

Museu de Mollfulleda
Dissabte 18 de setembre de 2021
De 10.30 a 13 h
2 hores i 30 minuts
Públic general, a partir de 12 anys
Itinerari guiat
3 € públic general / 1,5 € estudiants i aturats / Gratuït pels socis i sòcies de l'AAMCNB
Cal inscripció prèvia, mitjançant un correu a: amicsmcnb@gmail.com , com a mínim quatre dies abans de la data de l'activitat. Cal que ens indiqueu en el missatge el vostre nom, adreça electrònica i número de telèfon de contacte.
Aforament: 15 persones

La inscripció comporta l'acceptació i compliment de les normes sanitàries i mesures preventives vigents contra la Covid-19.

Visita guiada a la col·lecció sistemàtica del Museu Mollfulleda de Mineralogia i la representació de la mineralogia topogràfica catalana.

El Museu Mollfulleda de Mineralogia és un museu de caràcter científic que ofereix una valuosa col·lecció de minerals de tot el món classificats sistemàticament i una de les representacions més importants de la mineralogia catalana, un valuós testimoni de la història de la mineria a Catalunya. S’hi troben representats un gran nombre de jaciments i espècies, en la que constitueix la més extensa representació de minerals de les comarques catalanes en una col·lecció pública.

A càrrec de: Marc Campeny, conservador de Mineralogia del Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Lloc: Museu de Mollfulleda, carrer de l’Església 37-39, Arenys de Mar

Bismut de Gualba. © Imatge del Museu de Molfulleda

Organitza: AAMCNB (Associació d’Amics del Museu de Ciències Naturals de Barcelona).

Col·labora: Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

• Des de 08-05-2024
  • Fins a 08-05-2024