Fotografia bàsica

Aprèn a treure el màxim profit de la teva càmera de fotos o de la càmera del teu mòbil, de la mà d’Helena Batlle, fotògrafa professional.

Jardí Botànic de Barcelona Activitats Fotografia bàsica

Jardí Botànic de Barcelona
Diumenge 9 de maig de 2021
De 10 a 17 h
7 hores
Adults
Taller
Socis i sòcies de l'AAJBB, 15 € / Públic general, 20 €
Informació i reserves
A/e info@amicsjbb.org
Per WhatsApp al núm. 623027108 o al tel. 932564170, els dimarts i divendres, de 14.30 a 18.30 h (secretaria AAJBB)
Aforament: màxim de 10 places, per les limitacions sanitàries a causa de la Covid-19.

Jornada amb pràctiques fotogràfiques guiades en què aprendràs a treure més partit a la teva càmera de fotos, tant si fa poc que la tens com si fins ara l’usaves en mode automàtic o, fins i tot, si es tracta de fer fotos amb el teu mòbil.

Totes les explicacions aniran seguides de la realització de fotografies perquè quedin perfectament clars els conceptes explicats i puguis veure en la teva càmera com va canviant la manera de fotografiar.

Trucs, consells i la companyia d’altres aficionats faran del taller el moment ideal per gaudir de la fotografia i obtenir resultats òptims des del primer moment.

A càrrec d’: Helena Batlle, fotògrafa professional.

Lloc: Jardí Botànic de Barcelona, c. Dr. Font i Quer, 2

Observacions:
. cal dur càmera fotogràfica i mòbil, mocadors de paper, goma de pollastre.
. per a la realització del curs recordeu carregar al màxim la bateria de la càmera i tenir espai a la targeta de memòria per a un mínim de 100 imatges.

Programa:

• 4 conceptes bàsics de fotografia: llum, velocitat, enfocament, enquadrament.
• Entendre i aprendre com es fan servir els menús, dials, rodes i botons de la càmera.
• Diferències entre modes automàtics, semiautomàtics (P, A, Av, S, Tv) i com disparar en manual.
• Fer fotos més clares i més fosques: la compensació d’exposició a la meva càmera i en el meu telèfon mòbil.
• Canviar el color de les fotografies i, fins i tot, fer fotografies en blanc i negre directament amb la càmera i amb el mòbil.
• Què es pot fer amb el flaix incorporat a la meva càmera de fotos. Trucs casolans
(porteu mocadors de paper i alguna goma de pollastre)
• Fotos congelades o capturant el moviment, inclosos els escombrats: el temps d’obturació i quan intervé el valor d’ISO.
• Retrats amb fons borrós o amb fons nítid: obertura del diafragma, distancia i més coses que alteren la profunditat de camp.
• On vull que enfoqui la meva càmera? Punts d’enfocament i maneres d’enfocament.
• El punt de vista o com escollir el millor lloc des del qual fer la fotografia.
• La regla dels terços i la seva ocupació per fer retrats i altres escenes.
• Fotografia amb respecte: on puc fotografiar, permisos, fotografiar sense soroll i sense flaix.

Organitza: Associació d’Amics del Jardí Botànic de Barcelona (AAJBB)

Col·labora: Jardí Botànic de Barcelona

Més informació: cursos i tallers de l’AAJBB

• Des de 27-04-2024