Kokedamas

Aprendreu l’antiga tècnica japonesa de confecció de farcells rodons amb molsa i terra, per fer-los servir com a test.

Jardí Botànic Històric Activitats Kokedamas

Jardí Botànic Històric
Dissabte 31 d'octubre de 2020
De 10.30 a 13 h
2 hores i 30 minuts
Adults
Taller
15 € per als socis de l'AAJBB,
20 € per al públic general
Activitat cancel·lada
Cal la inscripció prèvia a l'adreça electrònica info@amicsjbb.org o al tel. 932564170 (dimarts i divendres, de 16 a 20 h).
Una vegada rebuda la vostra petició us confirmarem la vostra inscripció i la forma de pagament.

Aforament limitat a 10 participants.

En aplicació de les noves mesures davant l'augment de contagis de la Covid-19, aquesta activitat es cancel·la, preventivament, fins al dijous 12 de novembre.

Vine a conèixer l’antiga tècnica japonesa de confecció de farcells rodons amb molsa i terra per continir tot tipus de plantes, i que permet la seva perfecta conservació, amb avantatges respecte als testos tradicionals.

A càrrec de: Pere Casbas, jardiner de l’hort i del jardí sensorial del Jardí Botànic Històric.

Observacions: s’entregarà una kokedama per assistent.

Organitza: Associació d’Amics del Jardí Botànic de Barcelona (AAJBB)

Col·labora: Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Totes les activitats de l’AAJBB

• Des de 24-04-2024