Hotel d’insectes

Aprèn a fer el teu hotel d’insectes i per a què pot afavorir la vida dels insectes pol•linitzadors a l’hort o al jardí.

Jardí Botànic Històric Activitats Hotel d’insectes

Jardí Botànic Històric
Dissabte 17 d'octubre de 2020
De 10 a 13.30 h
3 hores i 30 minuts
Adults
Taller
10 € per als socis de l'AAJBB,
15 € per al públic general
Cal la inscripció prèvia a l'adreça electrònica info@amicsjbb.org.
Una vegada rebut el vostre missatge us confirmarem la vostra inscripció i la forma de pagament.

Aforament limitat a 10 participants.

Fer un hotel d’insectes és un bon recurs per al vostre hort. Els insectes pol·linitzadors poden fer molt per millorar la vostra collita.

Aprendrem com fer un hotel d’insectes, quins són els insectes pol·linitzadors, parlarem de les abelles solitàries, de la problemàtica de la pèrdua d’habitats que en pateixen i de la importància d’aquests hotels. Visitarem també l’hotel d’insectes de la Masia.

A càrrec de: Pere Casbas, jardiner de l’hort de l’Associació d’Amics del Jardí Botànic de Barcelona (AAJBB), al Jardí Botànic Històric

Organitza: AAJBB

Col·labora: Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Totes les activitats de l’AAJBB