Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats

Terrat Viu

Veniu a conèixer el nou espai expositiu del Museu. Un espai viu on trobareu una vegetació preparada per a les inclemències del temps.

Abasta 7.100m2 de flora adaptada al clima mediterrani i, particularment, a la gran proximitat del mar, distribuïda en tres prats i tres llacunes silvestres. Una nova acció que s’inscriu dins de les línies d’actuació de la Declaració d’Emergència Climàtica i el Pla Clima promoguts per l’Ajuntament de Barcelona.

Activitat accessible a mobilitat reduïda

Lloc: espai expositiu del Terrat Viu, pel vestíbul del Museu (pl. Leonardo da Vinci, 4-5, parc del Fòrum, Barcelona)

Organitzadors: Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Activitat emmarcada dins del programa del 14è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans organitzat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

El Calendari de les activitats programades del Cicle ha sofert nombroses modificacions a causa de la crisi sanitària provocada per la Covid-19. Podeu fer la consulta actualitzada al següent enllaç: Consulta actualitzada de totes les activitats del Cicle

Una programació plena d’activitats i propostes ben diverses per conèixer i gaudir dels espais metropolitans. Hi trobareu tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, que us descobriran els valors dels parcs, les platges i els rius metropolitans.

Dissabte 26 de setembre de 2020
16.45 h
35 minuts
Públic general
Itinerari guiat
activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (de dl. a dv., de 9 a 13 h)
Cal fer reserva prèvia. El període d'inscripció s'obre 10 dies hàbils abans de l'inici de l'activitat.

Aforament: 9 persones més 1 guia.