Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats

La Mercè al Museu

Quantum Gags

Dues astronautes transiten l’espai investigant paisatges co(s)mics. Exposant des de la comicitat problemàtiques de l’època actual com la relació de l’humà amb la tecnologia, la necessitat constant de la connectivitat i el consum desmesurat. Moviments de suspensió, caminades lunars, relació humà/màquina i manipulació d’objectes quotidians de tecnologia i escombraries reciclades.

A càrrec de: Quantum Dust

Jornada de portes obertes, amb motiu de les Festes de la Mercè,  de 10 a 20 h, al Museu de Ciències Naturals de Barcelona (parc del Fòrum) i, de 10 a 19 h, al Jardí Botànic de Barcelona (parc de Montjuïc)

Aquesta activitat respon al pla de proximitat del Museu i és fruit de la col·laboració amb el Centre Cívic Sant Martí.

Podeu consultar a continuació l’Agenda de les Festes de la Mercè.

Dimarts 24 de setembre de 2019
De 17.30 a 18 h
De 18.30 a 19 h
30 minuts