Parc Torrent de la Font Activitats

La serralada de la Marina

Observarem el patrimoni geològic badaloní amb més de 300 milions d’anys d’història: des de materials basals granítics fins a la coberta triàsica amb greixos i materials calcaris. Els materials plioquaternari, la geomorfologia i el proper passat del configuració geològica i minera del Torrent de la Font (la Bòbila) conformen els trets principals de la sortida.

Activitat accessible a mobilitat reduïda

Lloc: parc Torrent de la Font, carrer del Torrent de la font, Badalona
Com arribar-hi

Promotors: AMB i Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Activitat emmarcada dins del programa del 13è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Descarrega’t el calendari-resum

Aquesta és la tretzena edició del cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans, organitzat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Una programació plena d’activitats i propostes ben diverses per conèixer i gaudir dels espais metropolitans. Hi trobareu tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, que us descobriran els valors dels parcs, les platges i els rius metropolitans.

Parc Torrent de la Font
Diumenge 10 de febrer de 2019
D'11 a 13.30 h
2 hores i 30 minuts
Públic general
Itinerari guiat
A/e activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (dl. a dv., de 9 a 13 h)
Es necessària la reserva prèvia.

El període d'inscripció s'obre 10 dies hàbils abans de l'inici de cada activitat i acaba el divendres abans de l'activitat.

Durant les activitats es poden fer fotos generals per a la divulgació i la difusió de les nostres activitats en diferents mitjans (publicacions, portal web, xarxes socials...). En cas que no vulgueu aparèixer en aquestes imatges us demanem que ho comuniqueu al responsable de l'activitat.