Castell dels Tres Dragons Activitats

IX Trobada Francesc Español

L’any 1999 es va celebrar la I Trobada de col·laboradors Francesc Español. Enguany, 2018, celebrarem la IX edició d’una jornada on les persones que col·laboren en projectes del Museu, de forma voluntària, poden exposar les seves motivacions i els resultats obtinguts.

L’intercanvi i el descobriment d’experiències és la raó principal de la trobada. És d’accés gratuït i públic.

Lloc: sala d’actes del Laboratori de Natura. Castell des Tres Dragons, pg. Picasso, s/n (cantonada amb pg. Pujades), parc de la Ciutadella.

Imatge: Arxiu Francesc Vallhonrat.

Organitza: AAMCNB (Associació d’Amics del Museu de Ciències Naturals de Barcelona).

Castell dels Tres Dragons
Dissabte 10 de novembre de 2018
De 9 a 15 h
6 hores
Socis de l'AAMCNB i públic en general.
Jornada tècnica
amicsmcnb@gmail.com
Aforament limitat, cal inscripció prèvia, al correu que s'hi indica més a dalt, amb les vostres dades: nom, cognoms i telèfon.