Flirteig

Porta la teva llanterna al Jardí i viu una nit diferent. Dins de la programació de la Nit dels Museus. Portes obertes i activitats gratuïtes.

Jardí Botànic de Barcelona Activitats Flirteig

Jardí Botànic de Barcelona
Dissabte 19 de maig de 2017
De 19 a 1 h
6 hores
Públic general
Festa ciutadana
Gratuït, de les 19 h del dia 19 a les 1 h del dia 20 de maig

Jornada de portes obertes i activitats gratuïtes al Jardí Botànic de Barcelona, la Nit dels Museus, de 19 h (19 de maig) a 1 h (20 de maig).

L’Associació d’Amics del Jardí Botànic serà l’encarregada de descobrir-nos els secrets del Jardí amb 14 recorreguts guiats, entre les 21 i les 24 h.

Paral·lelament, l’artista Mercedes Mangrané i la soprano Célia Prats ens convidaran a mirar el Jardí des d’una perspectiva artística i romàntica. Flirteig és una performance proposada per Hangar dins el programa Creació & Museus i que inclou recital musical, lectura dramatitzada, instal·lació i vídeo.

El projecte Flirteig vol convidar-nos a replantejar la manera d’apropar-nos a la naturalesa des d’arquetips romantitzats, formulant a través de diverses intervencions in situ, preguntes i reflexions amb les quals ens interpel·la d’una forma crítica i poètica.

La intervenció textual de diverses cartel·les sobre els parterres de la flora del Jardí Botànic suggeriran i assenyalaran informacions històriques, poètiques i reflexives sobre el poder de la mirada del visitant, l’imaginari del paisatge mediterrani a la literatura o la relació d’amor i natura a la poesia, reforçant un contacte crític i poètic amb el patrimoni natural del Jardí.

Per últim, part del metratge filmat del vídeo Flirteig mostrarà localitzacions del Jardí Botànic, per fer-nos reflexionar, a mode d’assaig poètic, sobre la càrrega simbòlica que roman sobre les flors a la cultura occidental, arquetip de bellesa i delicadesa, associades a la feminitat i símbol amorós, que propicia la reflexió sobre la identitat, l’ecologia i els afectes.

Hi haurà servei de food truck.

Observacions: porteu llanterna!

2016-05-21_lluna_plena_i_musica_interior

Imatge de David Bertran.

Dins de la programació de la Nit dels Museus

Consulteu la programació al Museu de Ciències Naturals de Barcelona (parc del Fòrum) per aquesta nit: Estrena’t al Museu!

• Des de 25-04-2024
  • Fins a 25-04-2024