De Montgat a Castelldefels Activitats

Acció platges Met

Vols unes platges millors? Aquests espais no són només indrets d’esbarjo on poder prendre el sol sinó també ecosistemes de gran importància per a la conservació del litoral. Amb aquesta jornada participativa conjunta en tot el litoral metropolità portarem a terme accions populars de millora d’aquests ecosistemes, per mitjà de plantacions o neteges.

La informació es concretarà per a cada municipi metropolità setmanes prèvies a la data de l’activitat.

Lloc: platges metropolitanes.

Col·laboren: ajuntaments del litoral metropolità.

Promotors: Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Activitat emmarcada dins del programa del 13è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Descarrega’t el calendari-resum

Consulteu totes les activitats de l’Agenda de l’AMB

Aquesta és la tretzena edició del cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans, organitzat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Una programació plena d’activitats i propostes ben diverses per conèixer i gaudir dels espais metropolitans. Hi trobareu tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, que us descobriran els valors dels parcs, les platges i els rius metropolitans.

De Montgat a Castelldefels
Diumenge 10 de novembre de 2019
Consulteu els horaris per a cada municipi
1 hora i 45 minuts
Famílies
Jornada participativa
A/e activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (dl. a dv., de 9 a 13 h)
Es necessària la reserva prèvia.

El període d'inscripció s'obre 10 dies hàbils abans de l'inici de cada activitat i acaba el divendres abans de l'activitat.

Durant les activitats es poden fer fotos generals per a la divulgació i la difusió de les nostres activitats en diferents mitjans (publicacions, portal web, xarxes socials...). En cas que no vulgueu aparèixer en aquestes imatges us demanem que ho comuniqueu al responsable de l'activitat.