Parc del Turonet Activitats

Contes als parcs

Espectacle familiar de titelles amb un cargol i un cuc com a protagonistes on exposarem valors tan importants com l’amistat i els respecte a la natura i coneixerem les característiques principals d’alguns animals del bosc.

Activitat accessible a mobilitat reduïda

Lloc: parc del Turonet, passeig d’Horta, 11, Cerdanyola del Vallès.
Punt de trobada: jugatecambiental del parc del Turonet.
Coordenades: N. 41.487935 E. 2.145354
Com arribar-hi

A càrrec de: CIA La Closca.

Col·labora: Ajuntament de Cerdanyola del Vallès.

Promotors: Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Activitat emmarcada dins del programa del 13è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Descarrega’t el calendari-resum

Consulteu totes les activitats de l’Agenda de l’AMB

Aquesta és la tretzena edició del cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans, organitzat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Una programació plena d’activitats i propostes ben diverses per conèixer i gaudir dels espais metropolitans. Hi trobareu tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, que us descobriran els valors dels parcs, les platges i els rius metropolitans.

Parc del Turonet
Diumenge 27 d'octubre de 2019
De 12 a 13 h
1 hora
Públic familiar (infants a partir de 3 anys)
Art escènica
A/e activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (dl. a dv., de 9 a 13 h)
Es necessària la reserva prèvia.

El període d'inscripció s'obre 10 dies hàbils abans de l'inici de cada activitat i acaba el divendres abans de l'activitat.

Durant les activitats es poden fer fotos generals per a la divulgació i la difusió de les nostres activitats en diferents mitjans (publicacions, portal web, xarxes socials...). En cas que no vulgueu aparèixer en aquestes imatges us demanem que ho comuniqueu al responsable de l'activitat.