Riu Llobregat · Pallejà Activitats

Els habitants del riu

Quan visitem el riu hi veiem aigua, de vegades molta i de vegades no tant. Però aquesta aigua conté molta vida, éssers minúsculs que costa de veure a simple vista (larves de libèl·lula, crancs de riu, frigànies, perles, cargols aquàtics, etc.) Vine a descobrir els macroinvertebrats aquàtics al Llobregat, tot un conjunt de petits animalons que viuen amagats sota els còdols del riu.

Lloc: parc de la Molinada, avinguda Prat de la Riba, 27, Pallejà.
Punt de trobada: parc de la Molinada, a tocar dels jocs infantils.
Com arribar-hi

A càrrec de: Associació Bioeduca.

Col·labora: Ajuntament de Pallejà.

Promotors: Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Activitat emmarcada dins del programa del 13è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Descarrega’t el calendari-resum

Consulteu totes les activitats de l’Agenda de l’AMB

Aquesta és la tretzena edició del cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans, organitzat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Una programació plena d’activitats i propostes ben diverses per conèixer i gaudir dels espais metropolitans. Hi trobareu tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, que us descobriran els valors dels parcs, les platges i els rius metropolitans.

Riu Llobregat · Pallejà
Diumenge 19 de maig de 2019
De 10 a 13 h
3 hores
Públic familiar (infants a partir de 5 anys)
Itinerari guiat, Taller
A/e activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (dl. a dv., de 9 a 13 h)
Es necessària la reserva prèvia.

El període d'inscripció s'obre 10 dies hàbils abans de l'inici de cada activitat i acaba el divendres abans de l'activitat.

Durant les activitats es poden fer fotos generals per a la divulgació i la difusió de les nostres activitats en diferents mitjans (publicacions, portal web, xarxes socials...). En cas que no vulgueu aparèixer en aquestes imatges us demanem que ho comuniqueu al responsable de l'activitat.