Platja de Gavà Activitats

En Robert i els paisatges marins

En aquest conte, un cuc de foc ens acompanyarà en un llarg viatge per conèixer el fons del mar i els animals que hi viuen (les seves formes, la seva alimentació i com es relacionen entre ells). Després, ens farem una careta dels animals que hem conegut.

Il·lustració de La Casa de Carlota (Àrea Metropolitana de Barcelona).

Punt de trobada: Jugatecambiental de la platja de Gavà, av. del Mar-c. Tellinaires, Gavà

Coordenades: N41.267081, E2.019992

Col·labora: Ajuntament de Gavà

Participa: Anèl·lides

Activitat emmarcada dins del programa del 12è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Descarrega’t el programa complet

Descarrega’t el calendari-resum

Aquesta és la dotzena edició del cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans, organitzat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Una programació per a tot el 2018, plena d’activitats i propostes ben diverses per conèixer i gaudir dels espais metropolitans. Hi trobareu tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, que us descobriran els valors dels parcs, les platges i els rius metropolitans. Cada cap de setmana podreu gaudir d’un espai natural diferent de l’àrea metropolitana de Barcelona.

Platja de Gavà
Diumenge 18 de novembre
D'11.30 a 13 h
1 hora i 30 minuts
Públic familiar (infants de 3 a 6 anys)
Conte, Taller
A/e activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (dl. a dv., de 9 a 13 h)
Es necessària la reserva prèvia.

El període d'inscripció s'obre 10 dies hàbils abans de l'inici de cada activitat.