Platja del Prat de Llobregat Activitats

CRAM a fons!

Coneixerem quina és la situació actual del mar Mediterrani i quines amenaces pateix, a partir d’una experiència vivencial a la platja del Prat del Llobregat. A més a més, podrem visitar les instal·lacions del CRAM (Fundació per a la Conservació i Recuperació d’Animals Marins) i conèixer quines accions s’han fet per millorar el medi marí i quines són les tasques que duu a terme el CRAM al litoral català.

Bienvenida, una tortuga que va ser recuperada i tractada per ingesta de plàstics pel CRAM (imatge del CRAM)

Activitat accessible

Punt de trobada: Porta d’entrada de la Fundació CRAM, passeig de la Platja, 30, El Prat de Llobregat

Coordenades: N41.283443, E2.092672

Organitza: Ajuntament del Prat de Llobregat

Participa: CRAM (Fundació per a la Conservació i Recuperació d’Animals Marins)

Activitat emmarcada dins del programa del 12è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Descarrega’t el programa complet

Descarrega’t el calendari-resum

Aquesta és la dotzena edició del cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans, organitzat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Una programació per a tot el 2018, plena d’activitats i propostes ben diverses per conèixer i gaudir dels espais metropolitans. Hi trobareu tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, que us descobriran els valors dels parcs, les platges i els rius metropolitans. Cada cap de setmana podreu gaudir d’un espai natural diferent de l’àrea metropolitana de Barcelona.

Platja del Prat de Llobregat
Dissabte 24 de novembre de 2018
De 10 a 12 h
2 hores
Públic adult i familiar (infants a partir de 12 anys)
Itinerari guiat
A/e activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (dl. a dv., de 9 a 13 h)
Es necessària la reserva prèvia.

El període d'inscripció s'obre 10 dies hàbils abans de l'inici de cada activitat.