Balenes i dofins

Farem una gimcana que ens ajudarà a descobrir els cetacis que poblen el mar Mediterrani.

Platja de Montgat Activitats Balenes i dofins

Platja de Montgat
Dissabte 14 de juliol de 2018
De 18 a 20 h
2 hores
Públic familiar (infants a partir de 6 anys)
Joc
Activitat gratuïta
Informació i reserves
A/e activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (dl. a dv., de 9 a 13 h)
Es necessària la reserva prèvia.

El període d'inscripció s'obre 10 dies hàbils abans de l'inici de cada activitat.

Des de la platja de Montgat descobrirem amb una gimcana participativa, els cetacis que podem trobar al mar Mediterrani: quines són les espècies més comunes, com es comuniquen, com s’orienten, què mengen i quines són les seves amenaces.

Imatge de María José Reyes (Àrea Metropolitana de Barcelona).

Punt de trobada: Al final del passeig Marítim (a la rotonda de l’Onze de Setembre), Montgat

Coordenades: N41.465331, E2.278000

Col·labora: Ajuntament de Montgat

Participa: Associació Cetàcea

Activitat emmarcada dins del programa del 12è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Descarrega’t el programa complet

Descarrega’t el calendari-resum

Aquesta és la dotzena edició del cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans, organitzat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Una programació per a tot el 2018, plena d’activitats i propostes ben diverses per conèixer i gaudir dels espais metropolitans. Hi trobareu tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, que us descobriran els valors dels parcs, les platges i els rius metropolitans. Cada cap de setmana podreu gaudir d’un espai natural diferent de l’àrea metropolitana de Barcelona.

• Des de 20-04-2024
  • Fins a 20-04-2024